Technická správa

V oblasti technické:

  • vedení technické evidence, evidence závad a projektové dokumentace,
  • pravidelná kontrola domu 2x měsíčně,
  • předkládat výboru návrhy na zlepšení technického a stavebního stavu domu a další záměry hospodaření,
  • zajištění smluvních dodávek služeb a médií,
  • snížení nákladů na provoz,
  • evidence a zajištění pravidelných revizí,
  • zajištění non-stop havarijní služby bez paušálu, zajištění servisu výtahů,
  • kontrola nabídek pravidelných dodavatelů  (např. jsme snížili cenu na opravu výtahu o 70 %),
  • kontrola plnění sjednaných prací a podmínek služeb, ověřovat množství a účtované ceny,
  • zajištění desinfekcí, dezinsekcí a deratizací společných prostor,
  • pravidelná drobná údržba,
  • zajištění (*v některých případech provedení ) instalatérských, topenářských, plynárenských, elektrikářských, zámečnických, malířských a dalších prací,
  • zajištění pravidelného úklidu,
  • vypracování plánu dlouhodobých a krátkodobých oprav, údržby a modernizace,
  • *zajištění rozsáhlých oprav a rekonstrukcí,
  • poctivé výběrové řízení na dodavatele (např. oprava ohnutých okapů – na­bídky na opravu byly za 300, 120 a 70 tis., což se mi zdálo hodně, pak jsem našel horolezce, který je opravil za 5 tis.),
  • *(u menších prací zdarma)  kontrola plnění sjednaných prací a průběžné pořizování fotodokumentace,
  • *řešení nestandardních či složitých problémů,
    (efektivní střešní sněhové zachytávače, vytápění okapů, rychlé jednání při živelných pohromách a řešení likvidace škod),
  • *získání (nebo zajištění) příslušných povolení a potřebné dokumentace.

Vysvětlivky:

*= služba není v ceně paušálu, je účtována 230 Kč/hod.; u některých služeb upřesnění v závorce.
„zajištění“ = znamená, že tuto práci zajistím přes externí dodavatele (kteří budou fakturovat přímo SVJ).