V oblasti technické:
- vedení technické evidence, evidence závad a projektové dokumentace,
- pravidelná kontrola domu 2x měsíčně,
- předkládat výboru návrhy na zlepšení technického a stavebního stavu domu a další záměry hospodaření,
- zajištění smluvních dodávek služeb a médií,
- snížení nákladů na provoz,
- evidence a zajištění pravidelných revizí,
- zajištění non-stop havarijní služby bez paušálu, zajištění servisu výtahů,
- kontrola nabídek pravidelných dodavatelů (např. jsme snížili cenu na opravu výtahu o 70 %),
- kontrola plnění sjednaných prací a podmínek služeb, ověřovat množství a účtované ceny,
- zajištění desinfekcí, dezinsekcí a deratizací společných prostor,
- pravidelná drobná údržba,
- zajištění (*v některých případech provedení ) instalatérských, topenářských, plynárenských, elektrikářských, zámečnických, malířských a dalších prací,
- zajištění pravidelného úklidu,
- vypracování plánu dlouhodobých a krátkodobých oprav, údržby a modernizace,
- *zajištění rozsáhlých oprav a rekonstrukcí,
- poctivé výběrové řízení na dodavatele (např. oprava ohnutých okapů – nabídky na opravu byly za 300, 120 a 70 tis., což se mi zdálo hodně, pak jsem našel horolezce, který je opravil za 5 tis.),
- *(u menších prací zdarma) kontrola plnění sjednaných prací a průběžné pořizování fotodokumentace,
- *řešení nestandardních či složitých problémů,
(efektivní střešní sněhové zachytávače, vytápění okapů, rychlé jednání při živelných pohromách a řešení likvidace škod), - *získání (nebo zajištění) příslušných povolení a potřebné dokumentace.
Vysvětlivky:
*= služba není v ceně paušálu, je účtována 230 Kč/hod.; u některých služeb upřesnění v závorce.
„zajištění“ = znamená, že tuto práci zajistím přes externí dodavatele (kteří budou fakturovat přímo SVJ).